kembali bekerja.

Sunday, March 14, 2010

oh mama, saya mahu kawen!


"oh mama, saya mahu kahwin
kahwin dengan siapa?
dengan ALYSSA BERNAL"
 

-Blues Gang; oh mama, saya mahu kahwin-

dalam sibuk-sibuk gua nak final ni, sempat jugak la gua jalan-jalan dekat youtube. mana tahu ada video-video yang boleh ringankan sikit kepala otak gua sekarang ni. tengah gua sedap-sedap usha video, gua terjumpa video sorang awek ni. muka macam comel. gua pun klik je la.




ZASSS! 

on the spot gua jatuh cinta. mana lagi nak carik awek 'muka-comel-ada-lesung-pipit-kat-dua-dua-belah-lepas-tu-pandai-main-gitar-plus-suara-sedap-and-then-bila-nyanyi-muka-comel-nak-mampos'? ingat senang nak jumpa? ini kalau gua dapat awek macam ni, sumpah gua tak carik lain. lisa surihani ngorat pun gua tak layan dah time tu. serius gua terus suruh mak gua masuk meminang. kalau takde duit, gua sanggup la pergi pinjam bank cakap nak buat modal berniaga burger. tak tipu!


p/s lu orang boleh try gi youtube, taip alyssa bernal atau klik je link tu. banyak lagi video-video dia. tapi yang ni faveret gua.

p/ss tiba-tiba gua ingat nak belajar main gitar lepas tu buat video macam tu. mana tahu ada gadis yang sangkut ke ye tak? 




mood : gatal.

6 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

ceh frog.. ko baru kenal ke minah ni? ko lambat la.. dah xde virginity dah.. ktorg dah amek.. hahaha :p

afiq ohh afiq said...

haha.. cibai.. aku dah pernah usha dalam fon sape ntah tapi baru taw nama dia..

hologramisfera said...

malay ke wey?
Video ni sekat2. muka senget kekadang herot mulut. Tak lawa pun . hahha

afiq ohh afiq said...

jeles ke? jahaha..

athirahMM said...

dia ni muka sama wey dengan vanessa hudgens.

afiq ohh afiq said...

diorang sedara kot.. haha..

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje