kembali bekerja.

Thursday, March 11, 2010

angan-angan si pemalas.

kata ibu, aku harus rajin belajar.
supaya cari kerja nanti senang.
kata ayah, aku harus rajin belajar.
supaya tak perlu berhutang keliling pinggang.
kata pensyarah, aku harus rajin belajar.
supaya tak payah tengok muka dia lagi kalau mengulang.

*aku simpan dalam kepala.

kata fesbuk, rilek dulu ada banyak masa.
mai update status "i nak pergi makan, uish bestnya!"
kata dota, lu nak cuak cuak kenapa.
bak datang garena sepam dua.
kata mespes, ohh terlupa.
aku dah tak lalu tengok camwhore'r' sini sana.

*aku baling laptop ke udara.
"apa kau gila?"
"aku main-main aje"

biar apa orang kata.
aku tak peduli apa.
kerana aku tahu aku nak apa.
aku nak belajar la ni unta!


"sorong papan tarik papan,
buah keranji dalam perahu,
suruh makan lu orang makan,
suruh study, sorang pown tak mahu" 


p/s gua nak take a break. study bro study! final lagi seminggu lebih je. buku haram tak sentuh lagi. 

4 comments:

nEo.. said...

hahaha..memang lawak lu ni bro.

Pipi Muncet said...

tak pyh belajar wey. chill la dulu ahaha

afiq ohh afiq said...

haha.. aku x pandai weh macam orang lain..

Amir Ariff said...

masuk dewan bwk nota jela

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje