kembali bekerja.

Saturday, January 16, 2010

bespren gua nama apiz.


gua ada besfren. nama dia apiz.
gua badan kecik, dia badan besar.
gua ajar fly sekolah, dia ajar hisap rokok
gua winston, dia malboro.
gua minat kereta, dia minat motor.
gua anak sulung, dia anak bongsu.
gua pakai celcom, dia pakai maxis.
gua boxer kotak, dia boxer belang.
gua tidur senyap, dia tidur berdengkur.
gua pernah repeat, dia pointer meletup.
gua sekarang pemalas, dia sekarang rajin.
gua minum teh ais, dia minum teh o ais.
gua makan megi kari, dia makan megi tomyam.
gua pakai nokia, dia pakai sony.
gua ada lesen kereta, dia ada lesen motor.
gua tak ada awek, dia pown tak ada awek!
bagus bukan persahabatan kami?
p/s; entri ini bertujuan untuk menyatakan yang kami masih bujang trang tang tang. mana-mana gadis yang berminat boleh isi borang ini.

p/ss; lama jugak gua tak update.

8 comments:

jaja karen said...

hahaha. lu sombong betul kat upten. hahahaha

afiq ohh afiq said...

umangai.. bila aku nampak kau? aku gi upten pown jarang2..

farisha said...

ahahaha. bestfren betuiii nie! gay apa takde awek sama2!

ir MASh said...

sengal je korg ni.. ^_^ hahaha

BajuKurung said...

dia pointer letup2, lu pointer brape? kasi tnjuk la.. hikhik

afiq ohh afiq said...

oishh.. giler apa aku gay!

Apiz Morinho said...

wahaha..gua berdengkur sbb penat..bukan slalu maaa...

Apiz Morinho said...

tambah lagi satu.. "dia slalu blanje gua" wakakakaka

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje