kembali bekerja.

Friday, January 29, 2010

aaahh.


aaahh. cuti dah nak habis. gua dah tak sabar nak sambung masuk kelas duduk depan sekali buat mata bulat muka ternganga sikit bila dengar lecturer mengajar. sepanjang cuti memang gua akui tak ada benda berfaedah yang gua buat selain makan tidur tengok tv. solat lu orang jangan tanya. itu memang wajib. gua bangun tengah hari mata terkebil-kebil cari makanan kat dapur. makan depan tv guna tangan kanan sambil tangan kiri tukar-tukar channel. petang baru mandi. malam gua online sampai berpinar mata. nak keluar? gua sekadar mengharapkan member gua belanja kalau nak keluar; nasib baik ada jugak yang sudi. duit simpanan tabung ayam gua dah habis buat tambang pergi balik Muar ambik sijil SPM semalam. ini baru cuti seminggu, kalau tiga bulan tak mati akal gua nanti?

______________________________

 lu orang pernah tak try tak mandi dua hari setengah lepas tu pergi kedai beli kelapa parut? gua dah try. tak ada apa yang menarik pown. ada jugak yang tegur kata gua wangi.

3 comments:

nand nasyari said...

ouhh...gile bai xmandi 2 hari...?
aku 2 hari xtdo adela..
ko kambeng siot..haha

afiq ohh afiq said...

jimat air dowh.. haha..

maybill said...

weh sory rituh tak dapat payung mcd. nanti aku datang bawak daun emas aku belanje kau. ok kali ni siyes.

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje