kembali bekerja.

Wednesday, August 5, 2009

mama saya mahu kawen


sebelum baca,gua mintak tolong lu orang doakan gua berjaya dalam usaha murni gua nih.gua ada usha sorang gadis semalam.ini di luar normal sebab gua x main usha-usha gadis nih.itu bukan gua yang lu orang kenal.tapi semalam terkecuali.gadis ni memang menambat hati gua.gua jatuh cinta pandang pertama.cukup sifat.sedap mata memandang. mata,hidung,telinga cantik terletak.memang dia jadi kegilaan lelaki-lelaki yang memandang.gua selidik;gua dapat tahu umur dia baru 16.malam tu gua suggest kat mak gua suruh masuk meminang.tapi mak gua bantah dengan lembut.katanya apa-apa hal tunggu dia habis sekolah dulu.gua redha.'you tunggu ye,nanti you dah habis sekolah,i hantar rombongan meminang'.


p/s : sorry la cassadee,lu jual mahal sangat masa gua nak usha lu.gua terpaksa cari lain.gua dah x tahan dah.padan sama muka lu.


mood : horny


7 comments:

hUr said...

haha..froggy in luf? uuuuuuuu

athirahMM said...

hahahaa. gila sia. cakap ah kau nak taylor momsen??

apizz㋡ said...

HAHA shitt dowh kau mood cm syal HAHA

nadya said...

curang!

afiq ohh afiq said...

yaa! kau mmg hebat teyra! tahniah.. dtg tuntut hadiah kat aku..

nadya, boleh kan dia jadi madu u?

haha..

Rabiatul Adawiah Sulaiman said...

haha.. tah pape ko. sengal =p

MAYisabeau said...

tolongla simpan2 sket nafsu nak minang tuh..

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje