kembali bekerja.

Friday, July 31, 2009

konon hero

tadi gua pergi rumah member gua.dia mintak tolong gua ajar sikit selok belok belog-belog nih.gua ajar la sebarang dua yang gua tahu.yela gua pown baru setahun jagung lagi kot.bila dah settle,gua terus balik rumah.sampai-sampai mak gua panggil gua.'afiq,sini kejap.ibu nak tunjuk satu video nih'.gua jadi kaget.sumpah!dalam kepala otak gua dah pikir yang mak gua mungkin nak tunjuk video gua tengah hisap rokok ke apa ke.gua terbayang video di mana gua tengah buat muka stim sambil hisap rokok lepas tu ada orang rakam untuk tatapan mak gua.dalam hati dah penuh sumpah seranah yang bakal gua lontarkan pada orang yang jadi barua merakam perlakuan keji tersebut.mak gua tambah lagi,'video ni sama macam afiq dulu-dulu'.gua tambah kaget tetapi ditambah dengan sedikit bingung.gua tersipu-sipu malu diikuti dengan senyuman yang mintak penampar sesudah tamat video tersebut.


baru gertak dah goyang.konon hero.


5 comments:

nadya said...

tak mungkin kau secomel itu.
mak kau saje je tu.
hahaha. *dengki*

fabuLous fariSha said...

hahahahaha

tah2 mase kecik2 mak kau de record perangai kau yg cmni.cube la search lat youtube mane la tau ade en. haha ;D

MASya said...

comel ny...
hahaha

afiq ohh afiq said...

haha.. mak aku cakap aku dulu kecik2 sebijik camni.. buat homework sampai tercium2 meja..

yang atas sekali tu apsal x puas hati aku comel? agaga..

apizz said...

HAHA.
xbole blah syall ko ade rekod gambo isap rokok muke stim. HAHA;D

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje