kembali bekerja.

Friday, July 10, 2009

korean language 101


sila play video di atas,trimas~

aku tak mahu sesiapa selain kau
aku tak mahu sesiapa selain kau
macam mana aku nak bersama yang lain
sedangkan aku tak mahu
aku tak mahu sesiapa,sesiapa,sesiapa

mengapa kau memaksaku
memaksaku meninggalkan mu
aku tahu apa yang bermain di fikiran mu
sayang mengapa kau tak dengar kataku
bagaimana mungkin aku mencuba
untuk mencintai yang lain
melupakan, meninggalkan mu
sedangkan ku tahu kau mencintai ku

sering bisikkan yang kau tak sempurna
katakan yang hidup bersama amatlah sukar
tapi kau tahu itu semua tak benar
cukuplah dan kembali padaku
bagaimana ini semua terjadi
sedangkan kita ditakdirkan bersama

aku tak mahu sesiapa selain kau
aku tak mahu sesiapa selain kau
macam mana aku nak bersama yang lain
sedangkan aku tak mahu
aku tak mahu sesiapa,sesiapa,sesiapa

aku tak mahu sesiapa selain kau
aku tak mahu sesiapa selain kau
macam mana aku nak bersama yang lain
sedangkan aku tak mahu
aku tak mahu sesiapa,sesiapa,sesiapa

mengapa kita tidak boleh
tidak boleh terus begini
kerana kau yang aku perlukan
tiada yang lain
siapa lagi yang mampu buat ku rasa seperti
seperti ku bersama mu
tiada yang mungkin

sering bisikkan yang kau tak sempurna
katakan hidup kita bersama amatlah sukar
kau amat memahamiku
kau tahu apa yang ku dambakan
disamping kau selamanya
adalah impianku

aku tak mahu sesiapa selain kau
aku tak mahu sesiapa selain kau
macam mana aku nak bersama yang lain
sedangkan aku tak mahu
aku tak mahu sesiapa,sesiapa,sesiapa

aku tak mahu sesiapa selain kau
aku tak mahu sesiapa selain kau
macam mana aku nak bersama yang lain
sedangkan aku tak mahu
aku tak mahu sesiapa,sesiapa,sesiapa

aku tak mahu sesiapa, aku tak mahu sesiapa

sayang kau tahu ku mahukanmu
hanya kau yang aku perlukan
mengapa kau tak mengerti

aku tak mahu sesiapa selain kau
aku tak mahu sesiapa selain kau
macam mana aku nak bersama yang lain
sedangkan aku tak mahu
aku tak mahu sesiapa,sesiapa,sesiapa

terkenang kembali waktu
kita masih muda dan bebas
tiada yang penting selain kita bersama
tapi kenapa ia tak berterusan
mengapa kau mengusirku dari hidupmu
aku tak mahu sesiapa,sesiapa selain kau


p/s : di sini jelaslah terbukti yang aku mahir berbahasa korea.


diorang yang ajar aku.thanks lah korang!

4 comments:

shamm said...

hang mmg palat ~

afiq ohh afiq said...

haha.. nak blaja gak ke?

AIN AMIRAH said...

peh!
chantek giler legging dengan kacot ijau tuh!

afiq ohh afiq said...

nama dia sohee.. nak kenal ke?

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje