kembali bekerja.

Monday, August 31, 2009

tahun ni gua raya bersederhana

tahun ni raya gua tak akan sama seperti tahun-tahun sudah.gua dah lama fikir pasal perkara ni.memang sukar untuk gua buat keputusan sukar ni.tapi gua akan tetap teguh dengan keputusan gua.orang putih cakap,gua dah made up my mind.

______________________________________________

raya tahun ni gua akan letak jawatan gua sebagai Presiden ‘Gerakan Pengutip Duit Raya Rumah ke Rumah’ cawangan Kampung Parit Besar,Rengit.gua dah jumpa calon yang sesuai untuk mengambil alih tampuk pemerintahan gua.memang seorang yang berdedikasi.gua rasa dah tiba masa untuk gua move on.gua nak concentrate untuk final exam dua tiga minggu lepas raya.sem ni gua nak prepare awal-awal.

______________________________________________

raya jemput datang rumah.gua bagi sendiri duit raya dekat lu orang.tapi kalau lu orang datang pakai baju melayu ke baju kurung kaler merah,gua bagi lebih sikit sebab tahun ni family gua pilih tema warna merah.gua suggest polka dot tapi ditentang keras parents gua.tak meriah!


12 comments:

EIJABEBEH said...

itu la kan
kalau ak nak cheetah nye style
bru gerek nie raya nk plain2 je tak pn bunga2
bosan!

athirahMM said...

ish kau ni kan suka bg introduction yg bwt aku lub dub tertanya-tanya mengapa. tp bila baca sampai habes, T__T hampa aku baca dgn tekunnya..

afiq ohh afiq said...

eija; yang cheetah tu pown aku dah suggest last year,pown kena tentang keras.. hadoy..

tey; cikgu adam ajar,dalam setiap karangan,intro kena gempak.. haha.. aku applikasikan jea..

Apiz Morinho said...

ok2..nnt gua pakai bju merah..make sure lebih tau..nk kluar 125z..haha

afiq ohh afiq said...

tarahal r weyh.. yang penting merah..

Farisha said...

selamat bukan polka dot. nanti kalo aku gy rumah ko, samalah pulak baju. ade sbb mak kau tentang cdgn kau kot:P

Nadia Aaron said...

terpaksa beli baju kaler merah.. huhu.. the red kebaya.. aisehh.. :p

afiq ohh afiq said...

farisha; aku suggest polka dot sebab nak sama dgn kau laa.. jahaha..

ija; beli merah weyh.. dapat lebih sikit nanti.. haha..

Nadia Aaron said...

ko kena jemput aku datang rumah ko weyh.. aku x pernah beraya kat rumah2 member area2 sini nih.. huhu

BajuKurung said...

afiq, kasi alamat pnuh umah lu.. gua nk hntar rombongan utk kutip duit rye..

apizz㋡ said...

haha :D

Anonymous said...

polka dot smart!!

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje