kembali bekerja.

Wednesday, August 12, 2009

gua rasa adik gua lagi evil dari gua

gua tengah bengang dengan adik gua sekarang nih.lu orang dengar nih lepas tu bagi idea bernas untuk gua atasi masalah gua nih.time parents gua ada kat rumah,dia punyer sakit melampau-lampau.nak bangun tutup lampu pown nak suruh gua.alasan dia,‘demam x boleh bangun’.apatah lagi nak basuh pinggan lepas makan.alasan dia,‘demam x boleh bangun’.gua panggil suruh makan pown ambik masa 10 minit keluar bilik.time gua sunat dulu pown boleh berlari-lari lah kalau orang panggil makan.alasan dia,‘demam x boleh bangun’.semua yang omputih panggil daily chores dia pown gua kena buat.alasan dia,‘demam x boleh bangun’.

tapi time parents gua x ada,gua tengok adik gua sihat aje.siap boleh tengok Jangan Lupa Lirik sambil menyanyi sekali.sat lagi kalau orang tu bengap x reti sambung lirik,adik gua siap boleh tolong sambung jawabkan.lepas tu boleh pulak jerit-jerit kat adik gua lagi sorang suruh ambik air.wtf?gua rasa dia nak balas dendam kat gua sebab gua dulu selalu paw duit dia untuk topap.gua rasa la. gua menyesal jugak ajar dia hikmat ‘demam-tak-boleh-bangun’ ni suatu ketika dahulu.

13 comments:

Firol said...

Hikmat yang perlu dipelajari ni

TerubukMasin said...

slh lu bro..pesal ajar awal2 hikmat tu..tggu le 3 keturunan..hehe..

*slm singgah bro..

afiq ohh afiq said...

gua dah pesan dah kat adik gua pakai hikmat tu bila perlu jea.. gua x sangka dia boleh salah guna.. haha..

iluvcolours said...

stuju ngan terubukmasin(sedapnye terubuk bakar panas2 dimakan waktu berkelah di tepi sungai bersama family..huhu)...sape suh ko ajar hikmat tu dlu?kan dah kene...masalah ni setel kalo ko dpt wat adik ko lupe hikmat tu...

the niza said...

haha.
ini bukan hikmat la.ini paku dulang paku serpih, dah aja org kau pulak tecepit.haha.

BajuKurung said...

afiq, gua bgga dgn adik lu.. :P

a r e s said...

hikmat ni kne dr awl lg la.. lmbt mne gne dh

MAYisabeau said...

bahaha..ni baru adek afiq!

Rabiatul Adawiah Sulaiman said...

eleh. ape salahnye tolong org saket =p malas la tuh

Nadia Aaron said...

haha.... best giler adik ko.. tp mmg salah ko jg r.. ajar awal sangat.. ko kena fikir hikmat lain yg blh membantutkan hikmat adik ko tuh.. haha.. slamat berjaya~~~~ :P

apizz㋡ said...

HAHA gile styloo adek kau frog!
yeha!! akhrnya kau dibuli.

afiq ohh afiq said...

aku tengah merangka modus operandi untuk kenakan dia balik.. haha..

BajuKurung said...

afiq, lu kasi dia mnum rcun.. gua kompom hdup lu tenang.. abis2 pun dia jd antu pocong then cekik lu.. lu cedera ringan je..

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje