kembali bekerja.

Monday, August 10, 2009

cuti part 2

besok gua terasa macam nak pergi mydin putrajaya.gua nak ayat supervisor kat situ merangkap member gua suruh bagi gua bendera malaysia yang main lekat-lekat kat kereta tuh.kalau dapat dalam sembilan sepuluh jadilah.

gua nak buat macam ni

gua nak lekat banyak-banyak kat kereta gua.biar apa orang kata asal gua puas hati.kereta gua yang juga sebuah decepticon pown dah lama mengidam kasi pasang banyak-banyak kat badan dia.kasi optimus prime cuak sikit ujar beliau.amacam?gerek?


mood : sumpah gua masih bosan cuti + masih tak ada benda nak buat + masih tak boleh keluar + gua masih nak sambung tido


6 comments:

a p e x said...

frog, mintak lebeh skit bendera...aku nak satu...

afiq ohh afiq said...

taral.. kalau jaie bagi laa.. haha..

Nadia Aaron said...

haha.. giler berkuasa supervisor tu kan.. blh bg bendera bnyk2.. hahaha

afiq ohh afiq said...

stndrd supervisor tu la.. mydin tu macam dia yang punya.. haha..

iluvcolours said...

ni la yg bgus...applykan ape yg hollywood wat dlm hidup msyrkt malaysia...yg positive kte amik,yg negative kite kutuk abiz2..hahaak setuju gak pasal bio-nik tu...ak bkn nk bgga citer lua tp dh mmg citer melayu hampeh..nak wat camne...yg blh wat,layan citer lua je la...tapi semangat malaysia masih ada lagi la...ak ingat nak gantung bendera gak la kat bilik ak yg kat tingkat 5 tuh...bia org yg men bola kat bwh nmpk...eh,bukan nak nunjuk2 tp nak bg motivasi kat diorang gantung bendera ramai2 smbil sedar ape maknenye...

afiq ohh afiq said...

yahaa.. gantung yang saiz paling besar ok?

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje