kembali bekerja.

Wednesday, March 3, 2010

kali pertama.

kali pertama, hati terlihat si dia.
kali pertama, hati begitu teruja.
kali pertama, hati bertaut cinta.
kali pertama, hati berjanji setia.

__________


hati kata,
"pergilah, ini peluang engkau"
minda kekang,
"ahh, mesti tak dapat punya"
hati kata,
"belum cuba belum tahu"
minda bantah,
"jangan bermimpi di siang hari"
hati tak putus asa,
"tangan, mari bekap aku"
tangan seraya berkata,
"aku turutkan sahaja"
minda tegah,
"apa kau gila?"
tangan menikus,
"tu.. tu.. tuah manusia tiada siapa tahu"
hati teriak,
"BETUL TU!"
minda menyambung,
"baiklah, berikan aku masa"
senyap.

akhirnya minda akur semua.

__________


tetapi,
tetapi ia tidak bermakna,
kerana mereka bertiga bukanlah sesiapa,
kerana pengaruh mereka tidak punya,
kerana karisma mereka tidak seberapa,
kerana gaya mereka entah apa-apa,
kerana wajah juga tak kacak mana,
*namun minor pernah berkata,
"kau comel juga sebenarnya"
heh heh heh.


jadi,
jadi di sini harapan dilontar,
kepada sang pembaca,


























klik la link neh. lepas tu undi nombor 48. hehe. 


p/s : gua rasa gua belum pernah lagi dengar orang pancing undi guna taktik macam ni.


p/ss : ni KALI PERTAMA gua masuk contest kat belog orang. seronok juga.



8 comments:

Pipi Muncet said...

untuk kau kekasih ku. aku dah undi kau. haha.
even satu undi. Tapi karisma aku, kau pasti menang. HA HA.

afiq ohh afiq said...

ni aku sayang kau lebih ni.. haha..

niza dan niza. said...

haha.kau serius rupanya.ingatkan main2

afiq ohh afiq said...

ishh.. serius la ni.. hadiah 50 ringgit cash.. boleh bayar duit muka beli kereta baru.. haha..

farrah said...

haha. terbaik bro ayat pancing kau. ingat kan apelah kan. haha. :)

nand nasyari said...

gedik ko frog..hahaha..
yela..yela..
aku undi..ceitt..~

bonekagedix said...

alamak , sket nye vote u :D
i voted already :P

afiq ohh afiq said...

haha.. mende ni memang xkan menang ahh.. saje2 je test masuk..

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje