kembali bekerja.

Friday, November 27, 2009

lama jugak gua tak update

last week family gua menghabiskan duit kat langkawi selama seminggu.hilangkan tekanan bekerja katanya.gua tidak terkecuali.oh ya,lupa gua nak mention yang gua dah berhenti kerja.dah bosan.berbalik di langkawi.gua berjaya menghabiskan puluhan ringgit dengan membeli bahan-bahan berasaskan tembakau.puluhan ringgit juga berjaya dihabiskan ke arah cokelat-cokelat yang menurut mereka murah jika dibandingkan dengan harga di tanah besar.tapi mana-mana yang ada niat nak jamah-jamah cokelat tu,minta maaf la.dah habis kot.ye la,lu orang raya makan ketupat,gua?cokelat ada la.

p/s: gua beraya dalam tren je tadi.terasa macam hidup di perantauan bila dengar takbir raya dalam tren.tak percaya?cubalah.

p/s lagi: senang-senang nanti gua 'muat-naik' gambar.

No comments:

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje