kembali bekerja.

Sunday, September 13, 2009

konversasi mengundang makian

konversasi yang dinyatakan merujuk kepada bentuk penulisan seperti balasan komen mespes,pesanan ringkas serta yang terbaru,kad raya dan lain-lain lagi.satu situasi telah direka untuk mewujudkan satu konversasi untuk dijadikan contoh.

________________________________________

A : hye awak.awak uat apew tu?

B : huhu.x uat apew2 pown.awak lak?

A : sama lew.x uat apew2 jugak.

B : awak dah mam?

A : belum.lapar lah~

B : jom kitew gi mam cama2 nak?

A : huhu.boleh jugak.nak mam kat ane?

B : x kisah la.

A : x pown kitew beli kat kedai,pastu kitew mam kat tepi tasik.nak?

B : kitew cari tempat yang jauh2 cikit.ok?

A : hehe.best2.

B : nanti boleh main cuap2 kan?

A : ish.gatal.geget telinga kang.

B : haha.geget la.sampai putus pown xpew.

A : gewdix la dia ni.hikhik.

B : dia pown sama jugak.hihi.

A : alaa,tapi dia lagi gewdix.hikhik.

B : senang cerita kitew cama2 gewdix.huhu.

C : a’ah.lu orang dua boleh gi mati sama-sama ye.

________________________________________

terima kasih kepada mereka yang membantu gua secara tidak langsung dalam membantu gua menambah vocab gua dalam menjayakan entri ini.dan juga kepada mereka yang berniat untuk menambahkan lagi kosa kata gua,anda dialu-alukan.akhir sekali, NO OFFENSE.

14 comments:

Anonymous said...

ape point post ni?? x tcapai akal ak..hahaha

BajuKurung said...

gua suspek sesi berborak ngan budak umo 2thn..

ALYA said...

haha aku pangkah gila orang2 macam ni. rasa nak lempang je

Nadia Aaron said...

gewdix la awk nie... kitew nak awk yg cuapkann... auwwww~~~~~ wakakakakakaka....

afiq ohh afiq said...

objektif post ini adalah sebagai amaran awal kepada mereka yang menaip macam ni sebelum kena sepak terajang dari masyarakat sekeliling.

BK : kalau umur 2 tahun boleh terima;kalau 20 tahun?

alya c : jom!

ija : alalaaa.. cuwitnyer! jahaha..

Nadia Aaron said...

cweet tann... hihi... kitew xnak kenew lempang.. awk ni jaat laa... huhu... gewdix tak?

kah kah kah.... topik ini pernah menjadi topik perbualan kami... dan juga topik membahan kami.. haha.. perempuan gni xpe, leyh terima lagi.. nak comeyw2 la katakan.. kalau lelaki tu yg x tahan.. hahaha

nadya said...

kalau agak2 nak rasa kaki, msg la ngn aku mcm ni. hahaha.

afiq ohh afiq said...

haha.. aku dapat idea time tu la.. jap2, kalau dua2 tu lelaki camno lak?

a r e s said...

smart dowh post nih.. menarik! ahahahaha.. lyn dowh..

Anonymous said...

hahaha.. kl ak ade sniper,ak tembak je kpl dorg. gns sgt plak ek..hahaha

ruzel said...

haha..post ni klaka..
bez!

afifahramli said...

eja uh gewdix2 smpai sambung msuk blog..
hahhaha..
igtkan gewdix ngn kite je..
ahaahahaha..

ish2 eja..

the niza said...

npe ares lyn?mst ares org cmni gak!ee :)

ALYA said...

haha. gay geleman sungguh la kalau dua2 lelaki tu cakap camtu.

eleh cipuwt. bajet aku taktau kau suka/selalu cakap gaya gitu.

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje