kembali bekerja.

Tuesday, August 18, 2009

Nur Alya binti Zamri. *ambik kau nama penuh terus.

12.06 am
18 August 2009

teks dibawah telah diubahsuai supaya sesuai untuk bacaan segenap golongan masyarakat.terima kasih.

gua : oit.hari ni birthday kau kan?kalau betul,happy birthday!kalau salah,sila abaikan mesej ni..

alya chan : hehe.thnx :)

gua : betul la ni?

alya chan : haha.betul-betul.

gua : haha.ok aku ingat-ingat lupa jea.aku mesti antara top 10 yang awal wish kan?jahaha.

alya chan : haha.lebih kurang ah.1st megat.

gua : haha.giler ahh.x expect dia boleh ingat birthday orang lain.

alya chan : haha.tu la kau.memandang rendah kat megat.

gua : alaa.dia buat reminder boleh la.

alya chan : haha.tu nak suruh kau buat reminder jugak dowh.

gua : haha.weh,aku cilok gambar mespes kau satu.ada projek.hehe.

alya chan : aku agak polaroid kepala belon tu.betul tak?apa la projek kau tu.haha.

gua : aku belum ambik lagi sebab kena mintak izin dulu.cewah.haha.tapi good suggestion.

alya chan : haha.boleh-boleh.projek apa dowh?

gua : one word.belog.haha.

alya chan : haha.macam-macam la kau ni mat.sukati kau lah.

gua : tengs2.k ah.aku nak tido.happy birthday lagi sekali.mesti aku orang first yang wish dua kali kan?

alya chan
: haha.ye frog.tahniah :)

gua : terima kasih.

alya chan : nanti aku belanja kau makan apa-apa yang kau nak.

gua : ehh,betul ke?

alya chan : betul la.kau kan baik hati,suka tolong orang,dan macam-macam lagi.

gua : ish kau ni.buat susah-susah aje.

alya chan : takpe takpe.aku memang suka belanja member.lagi-lagi kalau belanja kau.aku berbesar hati.

gua : ok.aku tarahal.haha.


*ok yang last-last tu gua tambah.
__________________________________________________

1. notice the ‘haha’ words.gua cabar lu orang kira ada berapa banyak.

2. hari ni birthday classmate gua dari sem 1, Nur Alya binti Zamri.pehh,gua siap hapal nama penuh member-member gua beb!

3. gua nak lu orang wish dia sekarang.

4. gua x minat bagi-bagi hadiah kat orang sebab bila gua dah bagi,diorang mesti kena bagi gua jugak bila birthday gua.baru manis.so,untuk tidak menyusahkan mana-mana pihak,gua lebih selesa dengan ucapan ‘happy birthday’ serta iringan doa memohon kejayaan semua rakan-rakan gua.amin.
padahal malas nak runsing-runsing pasal hadiah sesiapa pown.ada masalah?

5. happy birthday alya! konfem gua orang first yang wish sampai 3 kali kat dia.

bajet comel

10 comments:

BajuKurung said...

mmg dia comel la..

Anonymous said...

ak kire ade ayat 'haha' 2 14..hahaha

the niza said...

haha.alya mmg comel tp cm dinesor.haha.ni aku yg wat statmen kat dia time sekola dlu.haha.alyaa alyaa.xbesa2.

Humaira Yahya said...

alamak,comel nya alya ;D

Nadia Aaron said...
This comment has been removed by the author.
ALYA said...

hahahaha. sewit gila kau ferog ! trimas amat lah sbb tlg bagitau satu dunia pasal bday aku. sumpah terasa diri sngguh spesel. hehe

afiq ohh afiq said...

bukan sewit lah.. cuwitt.. bahaha..

nadya ;) said...

wahh, cool giler frog siap 3kali wish!
ade pape ke? hahaha.
btw, happy birthday alya.
ceh, tbe2 aku wish kat sini :P hehe.

afiq ohh afiq said...

haha.. jeles ke? nanti aku wish kau 4 kali lah camni..

Apiz Morinho said...

brape tinggi die??
haha..
chumeL2! ^_^

Post a Comment

ish buat susah susah lu orang aje